As trött!

Cha Cha bloggeeeeen, haha! ;)
Dagen började med en vanlig skoldag tills vi hade elevens val och Seren & Elin gjorde hela min dag! :D
Dog av garv som en jagvetintevad i någon timme, bästa lektionen ever...  Vi sprang runt i skolan,sjöng,dansade o allt möjligt! ;)
Efter det åkte jag med mamiii och Martin t min mormor där jag lekte med Jone, sötaste ungen asså! <3
Åkte hem efter och sedan drog jag o Martin ut med resten utav gänget och kom hem för en stund sen!
Inga läxor elr prov den här veckan, Oh yeah bitcheeaaaz! :*
As nice dag fast är as trött... Ska nog sova snart! :)
Bloggar imorrn ist... Natti minisar! ;)

Hade egentligen matte prov på fredag som ist flyttades t nästa fredag...^Beskriver känslan! Haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0