- Svar på frågorna.

Sorry att de kommer sent men har nt haft tid...

1.Hur gick nationella proven?-
 Mycket bättre än vad jag trodde att de skulle gå haha. ;)
2.Favorit färg?- Har ingen speciell haha ;)
3.Favorit mat?- Har ingen spec här heller, men typ fisk elr taco!? :D
4.Förhållande/singel?- Siiiiingel. :)
5.Gillar du ngn?- Gillar de flesta ;)
6.Har du varit ihop?- Nejdå. :P
7.har du nånsin varit kär, vem?- Nonono
8.E du kär just nu? isåfall vem?- Ganska kär i mig själv faktiskt.<3
9.Vad hatar du mest i livet ?Djur, människa ?- OMG,jag verkligen hatar ormar.
10.Vad vill du bli när du blir stor?- Läääääkare. <3
11.Vad skulle du göra om du fick Ig eller F ( betyg alltså)?- Jag hade varit jävligt besviken på mig själv, vet inte om det går att göra så mkt. ;)
12.vad gillar du att göra först när du kommer hem?- Lägga mig o vänta på att maten blir klar så att jag kan äta. ;)
13.när går simpsons på tv?- Eeh, någon gång vid 15 tiden ( då jag kollar), annars går den runt 20 oxå... Inte säker faktiskt, brorsan sätter alltid på när den börjar  ;)
14.varför skaffa du blogg?- Blev övertalad.
15.skulle du vilja ha en radiostyrd dammsugare? -Lääätt, tänk att få slippa att göra det själv ;)
16.Vilken är din favvo frukt?- Just nu, melon. <3
17.Har du accepterat din fina hårfärg som jag upptäckte på matte lektionen?- HAHAHA, asså det går inte att acceptera färgen ;)
18.SER DU FRAM EMOT GYMNASIET??? - Aa, faktiskt. ;)
19.hur mkt älskar du mig??- U know. ;)
20.vilken är din favo parfym?- De där som vi har här hemma, den ena har inget namn o den andra heter nåt med coco, aa jag är skit på sånt. Annars gillar jag de flesta "lugna" asså nt för stark doftande parfymerna ;)
21.vad heter jag på din mobil?- Asther. <3

Svarade inte på de frågor som jag inte tyckte passade inte, sorry. :)

Frågor från nätet:
22.Lust eller kärlek?-
Vadå lust? :O
23. Hår eller ögon? Båda, men Ögon. <3
24. Katt eller hund? Ingen av de, men hund om ja va tvungen att välja.
25 Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner...
26. TV eller Internet? Internet
27. Coca-cola eller Pepsi? Ingen av de,haha... ;)
28. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vild utekväll just nu asså! ;)
29. Pengar eller lycka? Lycka!
30. Dag eller natt?- Beror på vad som ska göras. :P
31. MSN eller mobil? Mobil. <3
32.puss eller kram?- Beror på av vem. ;)

"Har du nånsin…"
33. Brutit ett ben?
Hah nej.
34. Gjort nåt du ångrar?- Tyvärr, men man lär sig av sina misstag. ;)
35.Hoppat Bunge Jump? Nope...
36. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr.
37. Ätit en hel tårta?- Oh yeah, fast inte ens såndär stor! <3
38. Gjort bort dig offentligt? Mååååååånga gånger!
39. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har inget "ex" haha
40. Gråtit när ett husdjur dog? Nej fhan
41. Velat försvinna? Oh ja.
42.Vad såg du på tv sist?- Ett libanesiskt program. Bästa!
43.Vems blogg läste du sist?- Daniel Paris haha.
44.Vad åt du sist?- Kräftor,bläckfisk "tentakler", spagetti. (Inte allt på samma gång)
45.Vem pratade du med sist?- Baba.<3<3
46.Vem ringde du sist?- Lollo. :*
47.Vem messade du sist? Lollo. <3
48.Vad läste du sist "bok"?- Flyga drake haha. ;)
49.Vem pussade du sist?-
Lill kusinen. :*
50.Vem kramde du sist?- Sinan. <3
51.Vem bjöd du sist på något? Martin, pizza. ;)
52.Vad köpte du sist? Linnen, som jag inte visste om!? :O
53.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Venne haha
54.Har du nånsin blivit sårad? Ja.
55.Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Säkert...
56.Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Faktiskt inte
57.Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Inte kysst. :P
58.Har du haft en hemlig beundrare? Säkert, är ju känd...
59.Är du kär? Naah
60.Vill du gifta dig i framtiden?- Såklart. ;)
61.Är du lycklig? Yeah, ganska...
62.Är du uttråkad? Näää, kuligt med familjen. <3
63.Är du ledsen? Näe.
64.Är du italienare? Haha, nej?
65.Är du gravid? Neej.
66.Är du full? Nono.
67.Är du en cooling? Jag är awesome.
68.Är du från Irland? Nej, men har fått höra att jag ser ut som en irländare.
69.Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yes. <3
                             
                                                                           
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0