Skoljoggen....

Tjeeena!! :D
Sorry, orkade inte blogga igen efter sista inlägget ;)
Hade sovmorgon idaag!! (överlycklig.se) men asså förra året hade jag sovmorgon flera gånger i vecka och slutade dessutom tidigare än vad jag gör nu...! d-.- b

Hade SYO idag, där vi fick kolla på olika hemsidor inför gymnasievalet och sånt...Vi fick också svara på frågor där vi fick svar på vad som passade just oss..Fick Läkare..!! :)
Åkte med brorsan för att klippa håret (hans)..Sen åkte vi hem..Jag  "jani" skulle plugga, gjorde det fast hade värsta koncentrationsproblemet :O..Hatar när jag har de, tar dubbelt så långt tid att plugga -.-

Imorrn é de skoljoggen,tror nog att jag ska springa...Har inte sprungit på jätte länge,så ska bli "kul" att springa imorrn..Det varar iaf ba i 30 minuter, sprang 9 varv förra året och det är ju runt ängen...Ska försöka springa flera varv imorrn..Om jag orkar..Orkade inte ens springa 2 idag :O
Ska iaf plugga lite nu o sen sova...Ciiiaaaao!! :D

Kommer att se ut såhär innan vi ens har börjat :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0