Sååå jävla stolt..!

Tjeeeeeena!!
Asså é superduper trött...Kan typ somna NU...Bas hjälper mamma för vi ska få gäster ;)
Bästa Emilie kommer och min favoriiiiiit och den sööötaste Leo kommer <3
Han é så sööt <3
Iaf  é så jävla stolt föt att jag klararade en sak i skolan osm jag inte trodde jag skulle klara....Dessutom så va allt rätt ;)
Hade engelska och So läxförhör idag..So:n asså geografin klarade jag galant..Fick alla rätt..Fast Engelskan har inte vi fått svar på ;) (nää de inte drf jag é stolt)!!
Ska iaf dra och hjälpa mammiii nuuu!!
Cyaaaa alla MYROOOR!! <3


Kommentarer
Postat av: moaaaaa

vrf e du stolt då ;) ???

2011-09-04 @ 14:38:33
Postat av: Mariam

Sv; hahah visst:D

2011-09-13 @ 01:24:54
URL: http://mariiiiams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0