Välkommen till min blogg....

Tjeeeena!
Eftersom Mariam M bad mig att skaffa blogg så gjorde jag de :D

Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade vid kl 12,åt frukost och sen åkte jag me mamma o martin för att köpa presenter till min kusin som fyller år på fredag :D
Sen åkte vi till Mcdonal's och åt...Alltid lika gott ;)
Efter det kom vi hem o aa som vanligt satt jag framför facebook...Senare på kvällen åkte vi till flempan till några kusiner o hade skiiit kuul och kom hem för en stund sen :D

Ska iaf äta pop corn nu..Cya!! :D <3

Kommentarer
Postat av: astoriiii

hayatiiiiiiiii vaaa söööt du ee!

älskar dig min marrroo!!

sa7a o hnna btw!! :D <3<3

2011-06-22 @ 02:21:52
Postat av: mariiiina

Hihi, taaack ya astoriii 5anom...De du som é söt ;) <3 <3

Älskar dig oxåååå ;) <3

Shokran shokran :D <3

2011-06-22 @ 09:59:31
Postat av: mariiiina

Hahaha ee ee dom vet....Du é ju kändis!? ;)

2011-06-29 @ 00:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0