LOLLO!! <3 <3

Tjeeenaa :D
Har varit hos Lollo idag och har verkliiiigen haft skiiit kuul,visste att vi skulle ha det!! :D
Väntade i vivo på att hon skulle hämta upp mig...(vet vart hon bor men jag orkade inte gå själv)..seen gick vi hem till henne o så träffade ja hennes föräldrar,dom e verkligen jätte schysta!! <3
Sen gick vi ut, igen..Det regnade lite smått fast de gjorde inte så mkt,vi gick runt öveeeerallt asså och garva ihjäl oss, jag puttade in henne i typ exakt ALLA vatten plöar som finns !! :D
Sen gick jag med henne ända fram t hennes port o sånt,de tog 100 år för oss att säga hejdå xD <3
Saknar henne redan,så vi får träffas snart igen ;) <3

Just nu sitter jag hos min faster och jag tror nog att jag,martin o mina kusiner ska sova över här,ska oxå bli kul ;)
Ska snart ut med dom, tror att vi kommer att åka till min andra faster och sen till södertälje,fast é inte helt säker...!! <3
Som tur har det äntligen slutat regna och solen har kommit fram..xD <3

har iaf inget mer att säga...Cyaa!! <3

BIG LÖV LOLLII!!! <3
Lolliiii,BIG LÖÖÖV!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0