Rubrik!? :P

Heeey :D
Som jag sa tidigare så skulle vi ju åka och köpa färg :P Men de gjorde vi inte, istället gick jag ut och ba hängde med kompisar och cykla o sånt fast orkade inte va ute så länge eftersom att jag blev törstig var femte minut o de va för varmt :P
Senare vid 6-7 tiden åkte vi till min faster och hade faktiskt ganska kul ;)
Direkt efter att jag kom hem gick jag ut för att köra fotboll med kompisarna ;) har inte kunnat köra på några dagar eftersom jag va skadad och det var för varmt :P
Iaf när jag va i fotbollsplanen hade Martin  med sig Charlie (en hund) och jag  é vanligtvis inte rädd för hundar (säger vi) eller iaf inte för den hunden..Fast den sprang med full fart o jag fick panik o börja springa ifrån den (aa, de va dumt) så den sprang ba ännu fortare o jag ramla på gruset o fick sår på händerna -.- Gick hem la på plåster och gick ut o körde igen ;) O nuuu så sitter jag heelt uttråkad :P


Charliie :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0