Inte bloggat på några da'r ;)

Tjeeena!! :D
Har inte bloggat på några dagar, har antingen inte orkat eller inte kommit ihåg att göra det ...Iaf hade skit kul hos min faster i Tumba i Torsdags, fast jag ramla när vi va ute o softa (typiskt mig att göra illa mig) o hela armbågen börja typ blöda. :P
Efter att jag va hos henne åkte jag hem och duschade, va dödstrött asså så jag sov i någon timme :D
Sen drog vi till min moster hade minst lika kul där, eftersom att min lilla kusin fyllde 3 år...!! <3
I lördags o söndags var jag hos kusiner o i kyrkan :D

Idag vaknade jag vid typ halv 12 eftersom att martin snackade högt, gick ner en stund tills jag va pigg och efter det städade jag :P
Hade skit tråkigt efter så jag gick ut  solade i några timmar...Blev faktiskt solbrännd,meeeen blev som vanligt röd ist för brun !! -.-
Gick ut med kusiner sen o hade lite kul :D sen var jag tvungen att gå hem eftersom att några andr kusiner hade kommit. Va med dom sen när dom skulle hem så skulle jag trixa med cykeln fats de gick inte så bra så jag ramla o har skadat foten som oxå började blöda -.- skadade mig 3 ggr idag :P
Sen rensade jag o mamma den lilla trädgården och efter det gick jag ut :P
Sen gick jag ut igen o kom hem för en stund sen o duschade, och nuuu siitter jag ba o äter glass :D

 

Från Marias kalas!! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0