Har haft bloggen i en vecka :D

Tjaaa!! :D
Idag har jag inte gjort så jätte mkt, vaknade ganska sent o åt frukost sen somnade jag om(Var ovanligt trött)...Efter det städade jag lite o sen ba softade :P
Orkade egentligen inte gå ut men de va ju så nice väder så jag gick ut...! :D
Först cyklade jag ba runt me kompisarna och sånt, sen fick jag lust att köra fotboll,sååå vi gjorde det :D...De va ju så varmt så ja skulle ba hem för att vila en stund då Martin sa att vi ska t min moster..Så jag lämnade cykeln o drog! :P
Hade faktiskt kul hos Mati o Maria..Åt massor med goda saker o vid halv 10 tiden åkte vi t stan med martin,momor o 2 kusiner och sen t Lidingö, va hos några "kompisar" och sen åkte vi hem igen!!
Sen min mobil gick sönder (skärmen hoppa av o den hackades lite) :P
Har nt så mkt mer att berätta!!
Godnatt !! <3


En ganska gammal bild (typ 2-3 månader sen) Satt o dinglade med fötterna från mitt fönster :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0