...!!

Tjeeniisar :D
Gaah skrev värsta tidningen om va jag hade gjort o ska göra fast råka trycka på en sak o allt gick bort,hatar när sånt händer -.-!! Orkar inte skriva om!! :P
Iaf som jag sa i det förra inlägget så skulle ju fler kusiner kanske komma hem t oss, så blev det inte :/ Dem ville att vi skulle t dom ist...Så vi gjorde de :D
Hade skit kul där, jag och Martin skulle gå me kusinerna o kolla en sak men jag orkade inte "gå" så jag fick skjuts ist (me cykel)...Sen vi drev/busade med folk o sånt :P Och jag hälsade på alla jag såg (som vanligt)!! :P
Vi gick tbax t dem sen o ba satt o softade i altanen o sånt :D...Pappa berättade sina skämmt som vanligt o vi dog av garv :D
Gjorde några saker emellan..!! :D
Seen Efter det åkte vi t den "grekiska kyrkan" o va där i typ 30 min eller nåt och sen åkte vi hem och jag var med martin ute en stund :D Sen gick vi in o åt o nuuu Chattar jag med dom BÄSTA!! :D <3
Orkar inte skriva allt jag skrev första gången såå...får blogga ingen på morgonen imorrn ;) <3
Ha de bäst :D <3



Saknar som fan <3 Turkiet-09!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0