Ääh orka med rubrik asså -.-

Tjeeenaree !! :D
Vaknade av att min mormor o moster var hemmos oss(vaknade precis innan dem skulle gå), fick några saker av min moster...!! :D
Efter att dom gick somnade jag igen i köket (vi har soffor) sen åkte jag med mamma o handlade och kom hem igen direkt efter :P Vi Skulle fixa några saker för att en kusin skulle komma t oss :D
Jag och Martin gick ut en stund han gick o tränade Tennis och jag ba satt ute och softade, de ff as Nice väder ute,tack Gud!! <3
När jag kom hem var redan min kusin hemmos oss såå vi åt o hade skit kul, sen jag diskade (hatar typ-.-) o nu vi sitter i vår trädgård o har faktiskt skit kuuul :D
Vet inte vad vi ska göra senare idag, tror att mina andra kusiner kommer!! :D
Ska iaf dra o va med kussen, cyaa!! :D



Hos min faster, (Inte min tröja...Ignorera min feta hand som ser ovanligt stor ut)!! :D


Kommentarer
Postat av: mattias

kul marre :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-07-01 @ 01:51:34
Postat av: mariiiina

Hahaha yeaah!! xD

2011-07-01 @ 01:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0