You've got that smile,that only heaven can make.

Tjabaaa!! :D
Sitter i köket (nej inte på köksbordet -.- vi har soffor =) O har fönstret öppet för de aaas varmt o hör att grannarna pumpar Jb o Chris brooown's lååt, dm har lyssnat på den minst 4 ggr nu.Att dom inte tröttnar :O

Orkade inte köra fotboll idag, va hos mormor o orkade inte gå t fotbollsplanen som ligger nära vårt hus...Såååå satt framför fb ist o umgicks me alla  ;)
Vet iaf att martin va målvakt o att hans lag vann ;) Congratzzz :D <3

Efter det så skulle vi t nån kafeteria eller nåt :P fast den va stängd så vi åkte tflempan ist o satt där nere ;)
Åt som ett riktigt fetto...Så alla satt o drev om miiig :P
Satt där ett bra tag o spelade rugby oxå,sen drog vi hem :P

Juste va i Mediaa maarkt idag,skulle hämta min dator men dom va nt klara med den, seriöst den har varit där sen 6/6 o den e ff inte klart...de enda dom skulle göra va att byta batteri o laddare -.- Ofta de behöver ta sååå lång tid för en sån mini dator...Gaaah dom har haft mitt liv hos dom skiit länge tkr jag iaf -.-Älskade <3 Mediää määrkt <3 Nu é jag ba sur på dom (inte deras spel hörna som dom har på undervåningen,den älskar jag)!!

De Sveriges största vattenkrig imorrn i S-tälje...Vill va me men orkar inte åka dit :P
Får se om jag é med !! ;)

Hmm...Inget mer att berätta nu, förutom att jag sitter själv medans alla andra sover....Mobbad.se :P
Interneten é seg så ja laddar upp bilderna imorrn ist!! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0