Vi ignorerar dom som dör för oss, vi dör för dom som ignorerar oss, vi älskar dom som sårar oss, och sårar dom som älskar oss..

Tjääää :D
Asså den där rubriken är så sann!! :O <3
Iaf minns inte vad jag skrev på sista inlägget men de jag gjorde efter var att jag satt framför fb o chatta...Asså va heelt inne i skärmen sen från ingenstans jag kollar upp o ser att Nour stod framför mig, asså ni borde sett min miiiiin, jag ba: shit när kom du!? :O sen efter vek jag kläder (hade tråkigt) o snackade i tel samtidigt... Sen lekte jag med Nono med bilar,svärd,andra vaken grejer o sånt ;) <3
Efter det va dom tvunga att dra så jag mamma o mormor förljde med dom t busshålsplatsen ;)
Gick t godishörnet o sånt ;) <3
Efter det promenerade vi heem :D Sen va jag tvungen att cykla t centrum igen för att göra en sak åt mamma, så jag tog hela gänget med mig ;) Kom hem,snackade i tel sen gick jag ut ;) <3
Va ute ett tag o skulle ba cykla förbi parkeringen o såg att kusinerna va här så jag cyklade t fotbollsplanen fort o sa t martin att han skulle hem (för att hälsa typ :P )
Sen så satt vi o åt..Jag åt som ett riktigt Fettooo :) <3
Sen nu så sitter vi ute på altanen o dom dricker te o sånt (o jag dricker ju aldrig té) så jag sitter ba o bloggar sålänge ;) <3
Ska iaf dra nu för dom é snart klara, cyaaa :D <3

Jag, när jag va liten ..skiit sööt<3
(Google bild)

Kommentarer
Postat av: Noria del Carmen

Marina HABIBTI har blogg vad gulligt det här kommer att bli roligt att läsa sötis skulle aldrig tro att du skulle skaffa bloggen men bra bra habibti <3<3<3 din big sis från en annan mor <3<3<3

2011-07-11 @ 20:28:20
URL: http://noriadelcarmen.blogg.se/
Postat av: mariiiina

HAHAHA asssååå viisste att ni skulle garva!! <3 ;)

Hahaha viiisst skare ;) <3

Hahah jag veet, trodde inte heller att jag någonsin skulle det heller :P <3

Taaack för allt <3

2011-07-11 @ 20:40:58
Postat av: Du vet vem :D

Hahaha är det där duuu ?????? :D

2011-07-12 @ 13:07:52
Postat av: mariiiina

Aaaa lesh é jag inte mig lik!? :O

2011-07-13 @ 00:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0