vart tog solen vägen!?


Tjenareee i lingonskogen ;) <3
vaknade typ 6 o somnade om igen o vet nt när jag vaknade :O
Vi håller iaf på att pumpa upp vår "skiboard" med vatten ;) o så kanske vi fixar poolen oxå ;)
fast solen e nt så "stark" idag!! -.-
Ville t S-täje men Martin ville inte dit o ingen annan heller -.-!!Såå de blev ist att fixa de här hemma :P
Tror iaf att jag ska t tumba idag t min faster...tror att dom ska grilla eller nåt :P
Ska bli kuuul...!! ;) <3
Har lust att dra ut med någon sen eller nåt,så jag kanske gör det innan jag åker t faster då ;)
Aja, ska iaf dra ut igen nu..Ciaaaoo!! :D <3

Bilder från igår o idag -->



Plockade den här blomman från trädgården :P



De som va mitt liv igår natt <3



Paprika "växten" jag odlar (ääh vi får balash paprika nu,haha driver;)





Min prins, i trädgården..-tagen av bästa fotografen, jag. :D <3



Ski... Saken innan vi fixa den :P




Den saken igen :P


Kommentarer
Postat av: Du vet vem :D

Aboooowww DRICKER DU ? Ska SÄGA T DIN MAMMA :D <3

2011-07-12 @ 13:09:54
Postat av: Du vet inte vem :D

marina bra fortsätt dricka o vi vet att du inte planterar paprika utan hashish

2011-07-13 @ 00:42:58
Postat av: Du vet vem :D

Har redan sagt till din mamma hon ska prata med dig :D <3

2011-07-13 @ 01:39:01
Postat av: mariiiina

Hahaha viiilka töntaar ni ee :D

De va hon som köpte, såå gå sääg :D <3

Säg att jag är bäst oxå ;)

2011-07-13 @ 02:08:16
Postat av: mozaa

olee, grodan liknar dig.. <3

2011-07-16 @ 13:37:51
Postat av: mariiiinaa

AHAHAH ee ee tyckte faktiskt oxå de ;) <3

2011-07-16 @ 13:45:06
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0