Frågor o svar :D

Tjenaa!!
tänkte svara på frågorna nu ;)

vilken är din favorit färg?- Ingen spec fast röd kanske !?

Gillar du mig sötis?- 
Aa ;)

Skulle du kunna va ihop med 2 samtidigt?-
Eeh!? Jag ger vännskap till många o kärlek t få,mitt hjärta t en o inte t 2, så nää!! :D

Vad är det för färg på dina strumpor just nu?- Vita xD

Favoritfilm?- Har ingen spec men "Min låtsats fru" kanske :P

Bästa skolämne?- Hmm,har ingen favorit just nu faaast f Idrott,biologi,so,engelska o spanska é favoriter.. ;)

Berätta om något pisnamt du gjort- Iiih jag gör nåt pinsamt varje dag,minns att vi hade lucia tåg i julas o alla sjöng bra o allt sen så sjöng ju alla högt o jag från ingenstans började sjunga feeel vers...O folk fick de på video :P
Kan ladda upp videon nån dag så får ni se ;) (vi sjöng ju för hela skolan-.-)

Du är så jävla vacker!!:D Du har säkert en pojkvän, elr?! För om du inte har, så kan jag bli din blivande pojkvän! <3- Haha taack så mycket, haha nää har nt ;) njaa...pallar inte ha nån relation ;)

svart lr vit?- båda ;)

leopard lr zebra?- leopard..Eller zebra..Båda e coola B-)

cola lr lakrits?- Beror på, oftast cola ;)

penna lr sudd?- Penna, va skulle man ha sudd till om inte pennan fanns ;)

sola lr bada?- Om jag é själv sola, me vänner bada ;)

om du skulle få en miljon skulle du då äta 10 fågelspindlar? ja/nej? - Ja :D   

 gillar du oliver?xD-
Hahaha aaa, spec dem utan kärnor ;)
 
vaaad ååt du idag?? - 
Allt ;)

älskar du miig? - Haha Aa ;) <3

Vissa smsade eller fråga via fb :

Hur gammal é du?- 14 snart 15 ;)

Hur många syskon har du?- 1 bror <3

Vem har du bäst relation med i familjen?- mamma <3

Har du kompisar där du bor?- Jaaa massor!! ;)

Finns det någon speciell du smsar varje dag? isf vem?- Aa, Mariam M ;)

Varför är du alltid i Flemingsberg?- Hahaha för att jag har kusiner där ;)

Vilken skola går du i?- Storvretsskolan :D

Hur tar du dig till skolan?- Åker buss ;)

Vem/vad var det som fick dig att blogga?- De va Mariam M! <3

Ciaaao!! Tack för frågorna alla som fråga ;) <3


Kommentarer
Postat av: Du vet vem :D

Bra, att du kunde svara på min fråga :D.. jag va lite tveksam där hhahah :D

2011-07-17 @ 02:38:09
Postat av: mariiiinaa

Hahah klart jag svara ;) Svarar på alla frågor ;)

2011-07-17 @ 02:41:49
URL: http://maariinas.blogg.se/
Postat av: 3amo sorry

tack för att du svarade mig <3

2011-07-17 @ 12:56:38
Postat av: matte hate kaffe latte

hahahahah postas av 3amo sorry gilla gilla !!!!!!!



2011-07-17 @ 23:27:31
Postat av: Märiäääm:D

Hahahah jepp, vi smsar mkt ;p

taack vare miig läser ni denna blogg just nu!! ;D

2011-07-18 @ 01:55:09
URL: http://mariiiiams.blogg.se/
Postat av: okänd

Du krossade mitt hjärta.. :(

2011-07-18 @ 02:56:37
Postat av: mariiiinaa

Matte: Hahaha iih vade du som va "3amo sorry" ;)



Märiäääm: HAHA aa de gör vi ;) Haha ee ee dom borde tacka dig haha ;) <3



Okänd: sorry..Inte meningen :( <3

2011-07-18 @ 10:58:18
URL: http://maariinas.blogg.se/
Postat av: 3amo sorry

yes det var det ahahahahahaha

2011-07-19 @ 00:04:05
Postat av: mariiiinaa

HAHAHA visste :P

2011-07-19 @ 11:48:17
URL: http://maariinas.blogg.se/
Postat av: Naomi

hahahhahah fyyyfan du & jessica gjorde hela lucia tåget marina så nää ni skämde inte ut er det var bara roligt :)

2011-07-20 @ 10:28:55
URL: http://naomiabedi.blogg.se/
Postat av: mariiiinaa

HAHAHA vi va bäääst!! ;)

Taaack sötnos :*

2011-07-20 @ 11:09:52
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0