solnedgången <3

Tjeeenaree!!
Har haft en dålig uppdatering, har övernattat i flempan i 2 dagar tror jag :P
Har verkligen haft skit kul o skrattat ihjäl, o som vanligt berättat roliga saker som har hänt mig, kvällens clooown :D
Vilka såg himlen igår kväll/natt!? Den va ju skiiiit fiin!! Tog massor med bilder, kan ladda upp en ;)
Tog en promenad med min 3amo runt heeela flempan ;)
Efter det gick jag o kussen ner o tog kooort, fast de regna så jag blev verkligen blöt :P
Idag vakna jag vid 7 o va skit pigg!? iaf, försöte somna om o vaknade vid halv 11 ist ;)
Åt frukost o satt med kussen sen gick vi ner t vivo för att köpa saker ;) Träffade halva släkten vafan :P
Gick t kyrkan sen o satt i lokalen o sånt o efter det gick vi upp igen o nu sitter ha ba vid datorn en stund o ska gå o sitta med alla andra snart ;)
Bloggar lite senare idaag ;)
Haree bäääst!! <3

 <3

Kommentarer
Postat av: Du vet vem :D

NÄÄE, JAG SÅG INTE SOLNEDGÅNGEN... skicka bilderna till min mobil... sen när jag träffar diig :D

2011-07-15 @ 14:17:36
Postat av: skit i namnet... eller okejdå.. Märiäm;D

Aaa det var såå jävla fiiint! :D

2011-07-15 @ 21:37:44
URL: http://mariiiiams.blogg.se/
Postat av: matte hate kaffe latte

gillar bilden sötis

2011-07-16 @ 00:34:10
Postat av: mariiiinaa

Kriiis: Iiih hur kunde du missa det :O walla jag har inte dem i mobilen baaas kan skicka via mail eller nåt <3 <3



Märiämöö:aaaa, satt o kolla i hundra år!! <3



Matte: tack!!

2011-07-16 @ 00:39:44
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0