Rubrik ;)

Tjeeena alla lingoon :D
Vaknade vid 9 idag av att hemtelefonen ringde 3 gånger, fast orkade inte gå upp o svara så den fick ringa på :P
sen så ringde min mobil o eftersom att den alltid e vid mig så svarade jag direkt,de va pappa som sa att jag skulle springa t parkeringen o hjälpa mamma att bära saker :P Asså ni borde sett mitt hår, riktig Einstein!! :D
Hon hade med sig glass t mig, överlycklig.se ^^
Sen direkt efter var jag tvungen att byta om för vi skulle åka t världens bästa Kristina & Petros!! :D <3
Hade skit kul där o spelade wii o JAG VANN!! På något Mario spel :P <3
Sen hoppade vi på deras studsmatta (om de ens heter eller stavas så), hade skit kul hos dom ;) <3
Efter det åkte vi hem o jag städade sen vare ba soooft :D
Åkte med mamma o Martin t SRV och sen t Coop o sen t mormooor :D <3
Satt där en stund o Sen åkte vi t en släkting t typ 10 !? Och åkte direkt hem efter :D <3
Just nu sitter jag o chattar med sötingarna Sergulan & Kristina :D <3
Hare bäääst alla myroooor!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Roligt hade vi haha :D <3

2011-07-13 @ 01:04:38
Postat av: mariiiina

Aa haha :D

2011-07-13 @ 02:05:58
Postat av: Sergulan

<3<3

2011-07-13 @ 02:12:17
Postat av: mariiiinaa

<3 <3 <3

2011-07-13 @ 12:20:36
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0