Övernattning!!

Tjeeenare!!
Hade inte så tråkigt idag trots allt ;)
Gick ut o cykla o sånt...Tack för tipset kriiiis ;)
Fixade kaffe minst 100 gånger idag, lagade mat o städade ;) é skit stolt ;)
Sen gick jag ut med kompisar o softade, o aaa gjorde ganska mkt...gick ut o promenerade typ 3-4 ggr idag..Eftersom att jag ba sitter hemma o inte gör nåt så tänkte jag att de va bra att gå ut o gå ;)
Efter det kom min faster o min farbror o deras familjer hem t oss o hade skit kuuul :D
Efter det va jag ute med Asia o sen åkte jag t fleman för att sova över en kusse :D
Bloggar mer imorrn <3
Gooodnaaatt alla liingoon <3


Gillar den bilden,påminner om mig själv!! ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vsg :D

2011-07-15 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0