Nice dag...

Tjeeena!!
Vaknade vid 10 idag o var ovanligt pigg!? :O
Åt frukost o åkte direkt efter t min moster i S-tälje....Promenerade(skit jobbigt att promenera näre e varmt ute -.-) me henne t centrum o träffade många som ja kännde :P
Efter det promenerade vi "hem" igen o åt....Gick o la mig direkt efter kunde inte hålla ögonen öppna,försökte verkligen men kunde inte hålla mig vaken o somnade i några minuter :P
Efter det kom mina kusiner o vi gick ner en stund o sånt...Satt o snackade med en gammal tant...Asså hon va så skön!!
Sen åkte vi hem o jag gick ut här i gården...Hade faktiskt kul :D
O nuu så sitter jag ba:P tror att jag ska lägga mig :P
ciaaaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0