Lyckad match..

Tjeena tjeena!!
Som jag sa i det tidigare inlägget så skulle vi ju t kyrkan (ute lokalen), o dom grilla o sånt..Först vare inte så jätte roligt inga tjejer i min ålder va där eller nåt,så jag hängde ba me mina kill kusiner..Köpte läsk o drog ner t fotbollsplanen med gänget...Satt där o drev om allt medans Martin spelade Kricket med några pakkisar som vi inte ens känner :P
Dom ville köra fotbolls match..O dom kunde inte svenska så vi fick snacka engelska med dom,skit kul för jag älskar att snacka engelska med folk :D
O först så hoppade jag runt (som vanligt) o ingen va allvarlig o dom ledde med 2-0 sen så va vi ganska allvarliga då vi väde t 4-4...Om inte 3-4 :P
Hade verkligen jätte kul...Sen så skulle vi hem...Ville hem så fort som möjligt för jag ville duscha...Men nej nej vi skulle t några kusiner..Satt där ett tag lekte med Leo o sånt sen så drog vi hem..!!
O Nuuu sitter jag ba :P <3
Cyaaa!!
Ni kan få en bild osm jag rita för nån dag sen när jag va uttråkad :


é jag inte en riktig konstnär? :D

Kommentarer
Postat av: Mariam.M

HAHAH va snygg!! Du kan ju fan tjäna flera miljoner fören:P

2011-07-22 @ 02:30:09
URL: http://mariiiiams.blogg.se/
Postat av: Mariiina

HAHA viiisst ;)

Kan rita en spec till dig ;)

Ska sälja den på loppmarknad imorrn :D

2011-07-22 @ 12:00:18
URL: http://mariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0