kuliiig daag xD

Tjäää!! :D
Vaknade vid 9 idag o snoozade t 10  sen t 11 sen gick jag upp helt, som tur...Pappa ringde han ba du ska va klar inom 10 min ska skjutsa dig t din faster....Så jag körde blixten böt om o allt o tog med mig sakerna o fixade mig där ist ;)
Åkte t moza vid halv 2 o satt där o snackade för fullt med moza o astorii sen kom alla andra, hade verkligen SKIIIT KUUL!! Asså har inte haft så kul på länge, Hade med mig mammas system kamera så vi (kristina o victoria) tog skit många bilder..!! :D
Vi grillade kebab,korv o mashmellow (elr hur de nu stavas)...Sen satt vi ba o snackade o dansade o dog av garv bla..bla..bla..!! :D
Sen på slutet satt vi alla o snackade o åt som tjockisar sen va jag tvungen att åka hem ;)
Fixade alla bilder vi tog o nu ska jag skicka dom o ba chatta med den bästa!! :D
Haree bäääst :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vaad fiin blogg du haar!! :D

Du är en jätte bra bloggerska :D <3

puss & kram

/Vicki

2011-07-06 @ 14:33:19
URL: http://victoriablogg.blogg.se/
Postat av: mariiiina

Haha va sööt du é Vicki, du är ju själv proffs på det!! <3

Pööööss!! :D

2011-07-06 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0