Inte orkat...

Tjeeena!!
Har inte bloggat på några dagar, har verkligen inte orkat :P
Iaf idag så åkte vi t Media markt igen för att datorn va "fel monterad", så vi fick lämna tbax den för att dom skulle skicka den på lagning :P Älskade Media Markt men nu é jag ba sur på dem!! :P
Efter det åt vi e Mc o åkte hem igen...Satt o snackade i tel tills vi åkte t mormor...Sen kom d några släktingar t henne ;)
Efter det åkte vi t flempan för att hälsa på en släkting..Och träffade världens bästa Sayle <3
Sen har jag tn gjort så mkt mer :P


 I hinne :P Fick ingen annan bild på oss <3


Kommentarer
Postat av: Mina

vilken fin bild på oss:D du får ta och skicka dom till mig eller ta med dom på usb nästa gång vi ses! puss habibtey

2011-07-28 @ 12:31:14
Postat av: Mariiina

Haha visst :P tar med mig ist ;) så laddar vi ner dom t er dator direkt ;) påminn mig ba <3

2011-07-28 @ 23:41:38
URL: http://mariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0