Heaaadeeer :D

Tjeenare alla myror!! :D

Checka in min header som världens bästa Soffi gjorde(http://soffilia.blogg.se/)!! :D
Blev faktiskt skit nöjd,taaaack igeen :D <3

Iaf skulle egentligen med mamma t jobbet idag men hon ba:Fortsätt sova ist :D
Så jag somna om och vaknade vid 12 typ :P
Skulle göra en massa saker idag men känner mig as seg (som vädret-.-) så jag städade ba o sånt, ska snart åka o köpa glass <3
Efter det blire nog att åka till Lina hage (om de heter så) i s-tälje t någon släkting :D, sen kommer nog en kusin o sover över hos oss, ska bli kuuul :D
Ska kanske ut nu men vet nt om ja ska ha jeans eller shorts på mig :/
 
 Jaaag för några veckor sen hos några kusiner i kästa!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0