Hatar ff Rubriken -.-

Shuu :P
Jag sa ju i det tidigare inlägget att jag ville ut så jag gjorde det, va så himla trött så jag gick in igen efter 30 min :P Skickade bilderna t Coco och gick ut igen sen efter....tränade på att kicka med Adil,försökte slå mitt rekord men kunde inte (49) kom till 41 o 45 hela tiden -.-
Efter det drog vi iaf t min faster, hade faktiskt skit kuul eftersom att Mina va där o alla andra <3
Alltid lika kul när hon é i Svea riket ;) <3
Kom hem vid 00:05!? O hade inget att göra så jag tog kort på olika saker :P
Aja har inget mer att säga just nu, ciaaao & cya!! <3




En shoutout t dig kusín-Love yaa!! <3

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

hihihii habooba! lägg upp de fina bilderna på dig också:) <3

2011-07-10 @ 11:34:01
Postat av: mariiiina

Hahaha beundrare o grejeer ;) <3

Yeaah, ska fast inte nu ;) <3

Senare när jag verkligen har brist på bilder ;) <3

2011-07-10 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0