Grönan :D

Godmorgon :D
Vaknade halv 7,(nej, de va inte frivilligt) Martin och Mattias fillmade när dem skulle väcka mig och de slutade med att dom hällde vatten på mig,KALL vatten!! :/
Sitter här med dom nu i köket o é fortfarande trött :P
Idag ska vi åka t grönan med Emilie och gänget ;)
Ska bli skit kul, (nää, ska inte säga JAG SKA ÅKA AAALLLT....Gjorde det förra året de ba Twister jag inte åkt)
Hoppas ba inte den där "clownen" é där, han har typ en fet mage o håret som Einstein o har typ blåa kläder som sser ut som leggins (Om ni förstår vad jag menar)
Aja, ska iaf kolla på tv med killarna nu :D
Ha de bääst :D <3
Bilder från förra årets Grönalund :



Jag längst t höger:D






Bob Marleys son,Damian marley ( de bilden har en historia ;)




Jag längst till vänster, med rosa strumpor o handen utanför ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hade ni kul :D

2011-07-12 @ 13:12:19
Postat av: mariiiina

Aaaa de va skiit kuul ;)

2011-07-13 @ 00:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0