fuuutbööll :D

Cha cha bloggeen :D
Nä driver ba, Tjeena :D
Vaknade för inte så länge sen 10:17 eller mamma väckte mig för vi skulle t mormor o äta frukost me dom andra ;)
så jag böt om o fixa mig o drog hit,åt o nu sitter jag framför fb o ska snart gå o sitta med dom andra ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men vet ba att de fotbollsmatch idag vig 17-18 tiden!? (höghusen-kedjahusen) tror iaf att jag ska va me, de kommer bli riktigt kuuul!! ;D
Vädret é sååå Niiiice idag..Hoppas vi gör nåt kul ;)
Kom på att jag har brist på bilder i bloggen :P Får ta o ta några kort på saker..O mig själv:P
Ska iaf dra...Cyaaa :D



Bild från Google!? ;)


Kommentarer
Postat av: Du vet vem :D

Hoppas ni vinner :P

2011-07-12 @ 13:10:54
Postat av: mariiiina

Tack så mycket, de gjode vi :D

2011-07-13 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0