Asså hatar ff rubriken :P

Tjeeeeena!!
Vaknade halv 10 idag o drog t Media Markt IGEN...Som jag sa tidigare så älskade jag Media Markt, älskade att gå dit men nu ere ba jobbigt e där varannan dag eftersom att dom fixar nåt i datan o förstör nåt annat, deras sista chans nu fixar dom inte så får jag en ny! Har en lånedator...O den é såå jobbig..Min mormors dator é bättre (fast älskar ff Media Markts spel hörna) :P Men iaf bra att ja har en nu :P
Iaf efter det drog jag direkt t Mc...Blir sugen varje gång jag går förbi <3
Kom hem o ba softade sen kom mammas kusin med hennes barn hit...Hade verkligen skit kul...Spec med hennes dotter som ba e 2 månader!!
Efter det kom pappas kompis o hans fru hit o jag fick "jobba" som servitris fick springa fram o tbax,fram o tbax...själv :P
Efter det gick jag ut en stund sen drog vi t Flempan ;)
O kom hem för en stund sen... O märker nu att knappen "x"e sné på tangentbordet :P
Ciaaao <3

Kommentarer
Postat av: Soffi

Media markt! :D♥

2011-07-30 @ 14:44:47
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0