Första skoldagen...

Tjeeena!!
Hittade vårt klipp fast den måste laddas upp på youtube först sen upp på bloggen :D
Så den kanske kommer imorrn ist! ;)
Iaf vaknade 6 först..Men tror ni jag kunde gå upp!?
Nej nej, la mig igen t halv 7 och duschade :D
Böt om,fixade håret och åt frukost...Sen satt jag framför fb o kollade på Jims värld samtidigt!! :D
Åkte t skolan, asså hade värsta koncentrationsproblemet..Ville ba röra mig,orkade inte sitta..!
Sen fick vi våra scheman, ganska bra schema faktiskt!! :D
Slutade kl 13 o satt kvar en stund med Lollo sen drog båda två :D

Satt i bussen o lyssnade på musik höll på att somna då jag kände att något nudda mitt ben, blev skit skrämmd trodde de va nåt kryp men så såg ja att de va en kvinna som höll fram hennes unge o ba "kan du hålla?" tror att hon e från Indien för hon lät som Apu från Simpson.
Jag ba:ee..asså vart ska du?(trodde fan hon skulle dra eller nåt) hon ba "vagn vagn"  så jag tog ungen o lekte tils hon tog upp den :P Han va såå söööt!!
direkt när hon tog honom somna jag..Asså de har aldrig hänt att jag somnar i bussen/tåget fick panik när jag vakna trodde vi hade åkt förbi Fittja som tur va vi ba i Alby :P
Jag vet att ni bryr er om va jag gjorde i bussen! :D

Kom hem gick ut o lekte med Alex & Andreé :P
Koom in o va suuuper trött!! Så ja satt vid fb o sen somnade ´ja :P
O vakna för en stund sen :P
 O e va allt!!
Ciaaaaao!! :D


Tröjan ja fixade i Flempan...Den får bli en hemmatröja :D


Kommentarer
Postat av: Sergulan

Det låter väldigt roligt :D <3

2011-08-22 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0