Trööött....

Alohaaa!! :)
Somnade vid halv 4 igår eftersom att jag städade, vaknade vid halv 10 och kunde knappt öppna mina ögon men var tvungen för mamma ropade tusen gånger att jag skulle upp, vi skulle till Flempan till kusiner och äta frukost(va bjuden). Efter att jag åt som en tjockis gick jag ut med alla till Flemingsbergs festivalen, gjorde bara en tröja sen drog jag tillbaks för vi skulle till Tumba till kusiner.:)
Jag satt ute medans de grillade och satt och snacka med kusiner, sen käkade vi och sen gick jag ut med min fasters man och spelade fotboll (inte för att skryta men jag är best på fotboll,driver hahaha) sen "tjuvade" jag deras cykel och cyklade runt i Tumba. När jag gick in var jag helt blöt, sen åt jag <3 Glass <3 nu sitter jag vid datorn med min kusse. Laddar upp en bild på tröjan jag gjorde när jag kommer hem...Kommer nog somna direkt nrä ja kommer hem :P
Ciaaaao ;*

Såå trött é jag ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0