Kan inte ladda ner bilder...

Alohaaaa!! :)
Hann inte blogga igår, va fööör trött :P
Iaf...När mami o baba kom hem från kyrkan igår grillade vi...Jag hälpte till, skit stolt!! xD
Brukar ba sitta o äta samtidigt som dom grillar men igår hjälpte jag till :)
Snacka om träningsverk i armarna nu asså!! :O
Sen så kom gästerna..O som vanligt e de jag som leker med gästerna, fast de va skit kul men tröttsamt :P
Har försökt ladda ner bilder t bloggen flera gånger nu..Fast de går inte!?
Ska försöka igen nu, snart :P
Gick o lade mig vid halv 1 igår o kunde inte somna i ja vet inte hur länge...satt o räknade glassar ist för får raderade sms...sen tror jag att jag somna...o vaknade igen vid 3 smsade Mariam trodde hon va vaken..Men nej nej :P.... Sen till slut gick jag ner o åt o gick upp o borsta tänderna satt på fb o somnade vid 5...Vaknade 12... Seeen åt jag frukost..O Fb :P
Åkte o handlade med mamma o kom hem för en stund sen..Nu sitter ja ba o chattar ed en kusin från Holland o väntar på att Kristina kommer <3
Nu blire ba att softa...Ciaaaao!! xD

Okej, de går inte att ladda ner bilderna...Göre sen -.-


Kommentarer
Postat av: Maryam

Haha ngn försöker få lika vita tänder som jag xD (A)

2011-08-15 @ 17:08:45
URL: http://maryamlife.blogg.se/
Postat av: Mariiina

IIIIH du har fan världens vitaste tänder, kmr aldrig få som dig hahah :P

2011-08-16 @ 00:53:56
URL: http://mariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0