Ny headeeer!! :)

Meen tjaaa!! :)
Idag har jag ba slappat heeela dagen förutom att jag fixade lite i trädgården ;)
Har varit supeeer trött, vet inte varför :P
Vid 8 tiden kom min moster hemmos oss, satt ett tag o drev me min mosters man o sen började min serie så jag kolla me min moster o mammi :*
Kollade in min blogg lite o ville ha en ny header så jag bad snällaste soffi att fixa en, hon gjorde de direkt<3 Taaaaack så mkt igen <3
Just nu så gör jag inget speciellt förutom att kolla på kläder :P
Tänkte länka soffis blogg : http://soffilia.blogg.se/ ....Checka in den hon é RIKTIGT grym på tips o annat!! :)
Ska iaf draa en stund nu..CYAAA!! <3


Kommentarer
Postat av: gozaa

Vilken snyggingen där på headern :*

2011-08-13 @ 23:51:20
Postat av: Mariina

Hahahaha aaw..Jag tycker att du e snyggare faktiskt, men säg inget t henne ;)

2011-08-14 @ 00:32:56
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0