Klockan 6....

Tjeeeeeeeena!!
Läääget? :D Vaknade 6 idag av någon anledning, va skit pigg faktiskt sen blev jag trött o ba ville sova menn kunde inte somna  -.- så jag satt o kolla på tv o en av mina favoriter gick då " According to Jim"..De va fleeera avsnitt tp från kl 7-9? så jag satt ba o kolla :D Nu så kollar jag runt lite på olika grejer..såg den rysska nationalsången på svenska....lladdar upp den lite senare :D o nu vet jag nt vad jag ska göra :P
Ska ut me gänget här i gården oom en stund.....Cyaaaa!! <3

Hans unge växer skit fort :O

Kommentarer
Postat av: mozteekkk

Min favorit med :D

2011-08-05 @ 15:59:52
Postat av: Sarsoora :)

Gillar den här serien oxå :) och asså alla deras ungar växer skiit fort :O...

2011-08-08 @ 20:24:36
Postat av: Mariiina

motzii: Hahaha we looovem dem!! ;)

Sarsooraaa: haha den e sköön !! ;) aa, ena dagen dom e stora andra dagen små :O

2011-08-09 @ 13:55:53
URL: http://mariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0