igår...

Tjeeena!!
Bloggade inte om min dag igår så jag gör de nu...!
Vaknade 5:55 igår o drog t arlanda för att hämta kusinerna som kommit tbax från resan...é de nån som varit i arlanda på sistonde? de surf grejer överallt asså...Hittade en tidning med smurfarna,en donken leksak, en tidning o vad smurfarna heter o sånt...!
Iaf drog hem t kusinerna efter o satt ett ganska bra tag..en va jätte trött så jag o min kusse somna :P
Väcktes av min kusse som hoppa på mig nån timme efter..så ja tog henne o ba krama så somna hon oxå...Moahaha fick sova mer!! ;)
Efter att ha somnat i nåra minuter så kommer mamma o väcker mig ist -.-
Drog hem o orkade inte göra nåt ända tills jag satt vid fb o läste bloggar en stund så gick ja ut me kömpizaaarna!!
Kom hem o va riktigt hungrig!
Fixade food o åt ;)
sen så gjorde jag nt så mkt mer..Satt o chatta o kollade på min sori-serie o åt glass :)
Va skit trött efter så jag chattade en stund sen gick jag o la mig!!
Såå...Allt klart...Ciaaaao!! :D

Smurfarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0