Grattiiiis Martiiiin :)

Tja Tja!! :)
Idag kom ju min kusin t oss, så vi satt o kollade på olika saker som ja ville visa henne...Sen snacka vi om olika saker o sånt :) Kul Kul!!
Seeen så tog ja en promenad me Sabina..Gick t äppel stället men orkade inte plocka -.-
Efter de drog vi t Flempan...Har nt varit där på 2 veckor :O så vi va där ett låååångt tag kom hem vig 22-23 tiden ;)
Gjorde inte så mycket efter det faktiskt..Förutom att ja satt o väntade tills de tickade t 12 så jag kunde sjunga åt Martin...Snacka om att jag skrek samtidigt som jag sjöng ;)...Sen så har jag inte gjort så mkt mer...Kollat bloggar,youtube o ätit :P

 
Bästa broor!! Grattiiz igeen!! <3

Jani hee modell haaa!! <33


Kommentarer
Postat av: saba

grattis martiin xD ♥

2011-08-17 @ 00:50:42
Postat av: Soffi

Grattis grattis! :D Det syns att ni är syskon xD<3

2011-08-17 @ 11:39:48
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: Mariiina

Haha taack saba!! ;)

2011-08-17 @ 18:06:48
URL: http://mariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0