Exakt en månad kvar..

Shoo Shoo!! :D
Lägeet!? De känns som att de va länge sen jag blogga, iaf vaknade typ kvart över 6 idag asså OMG kunde inte andas satt som en tönt och försökte få luft :O
Sen sprang ner drack vatten och gick ut i altanen o åt -.-
Började med slöjd idag, har träääää..Ville ha sy men nej nej jag fick trä...Ba jag o Ille som e tjejer i hela gruppen :P
Efter de hade jag matte o sen fysik....Skit rolig dag ju..! :P
Sen vare ba Spanska sen drog vi hem...Har läxor...Så ska plugga men orkar inte börja me de just nu :P <3
Iaf tror inte att jag ska göra något spec idag förutom att plugga!!
De 29 Aug idag...Jani jag fyller år om exakt en månad...Alla i klassen har typ redan fyllt år då...Jag e LONELY!!
Ajaaa, ciaaaaaaaaaaao!!

                          
                           Va beroende hela förra veckan! :P <3

Kommentarer
Postat av: sarsora

i love this soong! :)

2011-09-06 @ 07:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0