Can't open my eyes...

Meeen tjeeena folkeeet!!
E dödstrött just nu...Kan inte öppna mina ögon,men ändå så sitter ja o äter hips!? xD
Iaf...Gick ut me Alex o Andeé efter att ja bloggat så länge som martin o mamma bestämmde vart vi skulle...spelade fotboll blev så sugen på att köra när ja kolla på matchen igår!
Sen efter åkte vi t Södertälyeaah t min moster...Asså har varit där 100 gången men vet ff inte vart platsen hon bor i heter...!! :S
Satt o snackade o tog kort me min mosters mans mobil...Sen åt ja...Har ätit som fan idag,även fast jag nt e hungrig :/
Sen så gick ja o Martin ner...Körde lite fotboll...Har märkt att ja får int i mitt knä när jag inte rört mig på länge o sedan kör fotboll...Sen satt vi ba där i deras vark...Den e sjukt fin!! :)
Sen kollade vi på vår serie o åkte hem efter :P
Har ba suttit o ätit sen dess o inget mer..Jo ba messat o Fb!! :)
Har ingen bild här i den här datorn sååå...!!
Cyaaa!! <3


Kommentarer
Postat av: Saraaaa

Aaaw va gulligt att du sitter o äter hips :) haha <3

2011-08-19 @ 13:02:01
Postat av: Marina

HAHAHA :* taaaack :D

2011-08-19 @ 20:14:26
URL: http://maariinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0