3 days left...

Meeen tjeeeena!!
Asså under dom här 2 dagarna har jag ba varit hos min granne...Vet nt om jag har sagt det tidigare men asså min grannes barnbarn har kommit från L.A och så har jag ba varit med dom...sjukt söta!!
Ena é 6 år o den andra 3...Tror att dom kommer t oss imorgon...Såå under dom här 2 dagarna har vi varit tsm o lekt o allt de där...Älskar att snacka med dom har flytande engelska nu ;) 3:åringen tycker jag liknar martin när han va vid hans ålder...!!Alex & André!! <3
O dom snackar skit sött!!
Just nu sitter jag ba o lyssnar på martin o mammis ideér om vart vi ska...Ingen av dom lyssnar på mig så jag bloggar ist :P
Kom just på att de 3 dagar kvar t skolan igen...Nej, jag längtar o saknar inte skolan ba kompisarna...O i värsta fall när ja har tråkigt så e de okej att plugga :P
Aja, ska iaf njuta av dem resterande 3 dagarna...<3
Ska dra nu Ciaaaaaao!! <3


Säg att jag inte kan rita... ;)
Hakuna Matata :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:

jaa precis:)



Har jag sagt Norge? förlåt isf. Island ska det va :P

Men på tal om det i Norge, visst är det hemskt, att en människa kan göra något sådant:(

2011-08-18 @ 22:18:14
Postat av: Soffi

Hakuna matata, det är ord som är braaaaa

Hakuna matata, gör att man blir glaaaaaaaa

Hade bara lust att skriva det :D

2011-08-18 @ 22:56:09
URL: http://soffilia.blogg.se/
Postat av: ebba

sv:

haha lugna puckar:P



Jaa, och han verkar ju vara "frisk" eller så frisk man nu kan vara men du fattar vad jag menar!!!! Stackars förädrar, att veta att ens barn har gjort så, något som drabbat ett helt land... :(

2011-08-18 @ 23:16:53
URL: http://cutething.blogg.se/
Postat av: Mariam.M

Sv: Taack<3

Haha okeej, nu fattar man :D

2011-08-18 @ 23:39:35
URL: http://mariiiiams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0