Reeegn...

Men tjeeena!!
Har haft världens dåligase sömn hel veckn vaknar tusen gånger...Vaknar vid 3-4 tiden o vid 7-8 -.-
Hann inte blogga idag eftersom att jag gick ut me Alex o Charlie o resten av gänget o ba softade ute!
Efter de drog jag me mamma o Martinoo o köpte terminskort för att skolan börjar på måndag....Hatar att gå t de där stället där man köper kortet eller tankar på eftersom att de finns fetaste hundarna där,e as rädd!! :P
Sen åkte vi t City gross o handla o ja o Martin åt i Donken :P
Åkte hem skulle blogga o sitta framför Fb men internet hacka så jag la mig ist :P
Efter typ 2 timmar väckte mamma mig vi drog t Mormor,träffade Tomas o Mariam där spelade uno o sånt :P
Åkte t släktingar o handlade...Sen satt vi o kollade på Ice age som gick på tv (tack för att du sa soffi).
O nu spöregnar det :/
Ciaaaaao <3

En av mina favoriteeer <3


Kommentarer
Postat av: sarsooooraa

Heeellllllllllloo..hade ba lust o skriva det XP

2011-08-20 @ 10:56:21
Postat av: Lollo

SOOOOOOOOOOOOV!! DU MÅSTE VARA PIGG PÅ MÅNDAG!! haha

2011-08-20 @ 12:47:46
Postat av: Maryam

Haha jag tror inte att jag kmr inatt <3 :*

2011-08-21 @ 01:46:20
URL: http://maryamlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0