1 day left...

tjaaa...Har gjort maaaassor idag...!!
Berättar allt imorrn...Skulle ba blogga innan jag lägger mig :P
Asså tänk att de skola imorrn,känns konstigt men ändå inte...Alla ja snackat med förbereder sig för skolan imorrn...De ba ja som nt göre...Va ska jag förbrereda lixom? :P
Sommarlovet har gått fort,har nt gjort så mkt men de luuugnt...Hoppas ba att nästa sommarlov blir mkt bättre!:)
Börjar 9 imorrn...Fast ska vakna 6 o duscha :P
Vet ba inte när jag slutar...Kanske åker t mamma eller hänger med kompisarna efter eller om jag e för trött åker jag hem :P
Hoppas de iaf blir ett lyckat år...!! :)
Btw har inga pengar i luren sååå svarar ja nt e de drf :/ <3
Goooodnatt!!<3


Kommentarer
Postat av: Mariam

Tkru d tidigt? Va ska jag säga som började redan den 16:de!!=(

Lycka till me 9an sötis! ;*

2011-08-22 @ 00:27:46
URL: http://mariiiiams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0